banat-alain
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى لاحلى بنات ((بنات العين))

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو

مسطولة
sha3noona
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sha3noona
عضو جديد
sha3noona

هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها  و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو Empty
مُساهمةموضوع: هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو   هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها  و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو Icon_minitimeالسبت يوليو 05, 2008 9:14 pm

انا الصراحة عندي كتييييييييييير بس اكتر 3 هما
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
يمنى بحب فيييييييييها انها مخلصة
.
..
.

هااجر بحب فيييها انها طيبة جدا
..
.
.

رياان بحب فيييها كل حااااجة ممكن اتصورها او مش اتصورها lol!

و مروة و سااارة و امييرة و هدييل و هيفاء و اموونة و سمية و رحمة و مراام و يارا و رنا ...............بحبكم مووووووووووووت

يلا عايزييييييييييييين تفاااعل affraid bounce

عدل سابقا من قبل هبوووش في الأحد يوليو 06, 2008 4:08 am عدل 2 مرات
مسطولة
مشرفــــــ بنات الصفوة ــــــــة
مشرفــــــ بنات الصفوة ــــــــة
مسطولة

هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها  و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو Empty
مُساهمةموضوع: رد: هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو   هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها  و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 1:24 am

امممممممم بصراحة فبل ما اقوول مين اعز صديقة عندي مش عايزة حد يزعل لاني بحب كل صحابي وبحب كل الناس ..

اعز صديقة عندي هي رانيا حبيبة قلبيييييييييييييييييييييييييييييييييي

وطبعا هبووش ورنووش وأنتكة(مآب) فالمرحلة التانية

والباقي طبعا ليهم معزة عندي وبحبهم كلللللللللللهم Smile
> غـزالـة بـغـداد <
مشرفــــ المنتدى العام ـــة
> غـزالـة بـغـداد <

مُساهمةموضوع: رد: هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو   هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها  و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 4:50 am

ممممممممممممممم

والله انــا صراحه

صراحه يعني ما اكره حد ابدا ابدا

بس يمكن مراات اتنرفز من تصرفااااااااااااااااات

ممممممممممم ما اعتقد انه حد يكرهني ولا لا ...؟

طيب

انا اللي احبهم واوثق فيهم طبعا

هيفاااء هيفوون

ريااااانه المهاجره

وسوويره

ممممممم وطبعا اكييييييييييييد اكييييييييييييييد الكل احبه بس هذووووول اكثر شي وربي كلكم غالين عندي
sha3noona
عضو جديد
sha3noona

مُساهمةموضوع: رد: هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو   هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها  و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 5:05 am

و لوووووووووو

فييييييييه بردو حد يقدر يكرهك

ده انا كنت قتلتوا lol!
> غـزالـة بـغـداد <
> غـزالـة بـغـداد <

مُساهمةموضوع: رد: هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو   هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها  و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 6:22 am

اخــجلتــم تواضعي

Very Happy
العيناوية
مشرفـــــــــ بنات العين ــــــة
مشرفـــــــــ بنات العين ــــــة
العيناوية

مُساهمةموضوع: رد: هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو   هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها  و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 9:14 am

انا عندية وايد ربيعات وكلهن غاليات عليه ،، وصعب الواحد يختار والله
mastool
مشرف شباب كارفور
mastool

مُساهمةموضوع: رد: هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو   هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها  و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 3:44 pm

الحمد لله أنا أول ولد يرد عالموضوع

بسطبعا كل إلي هأولهم محدش منكم يعرفهم

أحب واحد عندي و إلي ليه معزه خاصه هو محمد بسيوني(فراوله)

و بعدين أمين وجميل و أسامه و زلعة و يوسف و واءل وكل أصحابي بحبهم

و أي واحد بمشي معاه أكيد بحبه
sha3noona
عضو جديد
sha3noona

مُساهمةموضوع: رد: هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو   هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها  و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو Icon_minitimeالإثنين يوليو 14, 2008 6:26 pm

يسلمووووووووو المروووووووووووووور Laughing Laughing
مزيــ العين ــون
عضو جديد
مزيــ العين ــون

العمل/الترفيه : طالب علم ههههه
المزاج : بدووون تعليق

مُساهمةموضوع: رد: هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو   هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها  و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو Icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 2:05 pm

موضووع يجنن

صرااحة عندي كثير

لو بدك في كل مدينة واحد خخخخخخخخخخخ

بقوول في الشبااب ( عدنان + محموود ) السبب جووم حركاات و على هوااي هههههه بالعربي يعني صحيح ما نعرف بعض من زماان بس كل واحد يفدة الثاني برووحة ( ملاحظة شي مأكد و مجرب ) و دووم مع بعض )

البنات ( إيمو ) السبب يمكن بعد على هوااي
و كانت زي ملجأ إلي لما أكوون معصب يعني أسبسب بالعربي و هي فرنسي ما تزعل خخخخخخخخخخخ
لا بس صرااحة تركت أثر في نفسي

و يسلموو على الموضوع اللي يجنن
http://www.dala3.p2h.info/vb

هنا بقى انا عايزة اعرف من كل بنت اعز صديقة لييها و ليه و في نفس الوقت الموضووع ده للولااد بردو
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-